Czas realizacji zamówienia:


Przybliżony czas oczekiwania na realizacje zamówienia (wysyłkę z naszego magazynu) wynosi średnio 1-4 dni roboczych. Jednak bywają sytuacje, gdy wybrany artykuł musimy  zamówić u producenta, wówczas czas oczekiwania na realizację zamówienia może przedłużyć się do 7 dni roboczych. Dokładamy wszelkich starań by nasi Klienci otrzymywali zamówione produkty jak najszybciej, a w razie wydłużenia czasu oczekiwania na dostawę informujemy o tym Klienta.

 

Koszt dostawy:


Firma kurierska (płatność przelewem)*:

Do 30 kg 14 zł
Od 31 kg do 60 kg 28 zł

Firma kurierska (płatność „za pobraniem”)*:

Do 30 kg 18 zł

* Firma kurierska nie pracuje dla nas w soboty i niedziele. Dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej w sobotę płatna: opłata standardowa + 50%. Prosimy o informację w uwagach do zamówienia.

Jeśli zamawiasz kuriera, maksymalna waga jednej paczki to 30 kg.
W przesyłce może być więcej paczek, ale każda jest osobno płatna.
Jeśli Twoje zamówienie waży na przykład 45 kg, wysyłamy je w dwóch paczkach, obie są płatne.
Gdy uzyskujesz darmową dostawę ze względu na kwotę 350 zł, otrzymujesz jedną paczkę gratis, a pozostałe są płatne! Jeśli zatem wysyłamy do Ciebie zamówienie w dwóch paczkach, płacisz tylko za jedną.
Jeśli zmieścisz się w 30 kg, nie zapłacisz nic za dostawę.

Odbiór osobisty: 0 zł

* Żabia Wola – Słubica A (miejscowość za Jankami – przy trasie katowickiej) – tu znajduje się nasz sklep pełen fretkowych produktów 🙂 Na miejscu można oglądnąć asortyment. Prosimy o umówienie się telefoniczne na zakupy.

 

Darmowa dostawa:

 
Zamówienia na terenie Polski   –    darmowa dostawa  dla klientów robiących zakupy za minimum 350 zł  (kurier –  płatność przelewem).

Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej. Informacja o koszcie dostawy wyświetlana jest w module ‚koszyk sklepu’ – z możliwością wyboru proponowanego wariantu (system sam oblicza wagę towaru).

 

Gwarancja i serwis towarów:


Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Przed odesłaniem produktu do reklamacji, prosimy skontaktować się z naszą firmą. M.in. w celu podania adresu do wysyłki reklamowanego produktu.

W razie wątpliwości i pytań prosimy o kontakt: fretkowo@gmail.com lub tel. 510 38 26 27.