1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.
  2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są świeże, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  3. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.
  4. Klienci chcący otrzymać fakturę VAT proszeni są o umieszczenie tej informacji w „Uwagach” do zamówienia/ lub powiadomienie nas mailowo/telefonicznie.
  5. Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firm kurierskich lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu.
  6. Możliwe są następujące formy płatności:
    • Przelewem. Rezerwujemy towar w naszym magazynie i przesyłamy e-mail zawierający nasz numer rachunku bankowego. Po zaksięgowaniu wpłaty towar pakujemy i wysyłamy.
    • Gotówką przy odbiorze osobistym.

    Dodatkowe koszty związane z poszczególnymi formami płatności określone są w cenniku transportu.

  7. Na wpłaty czekamy do 10 dni od zakupu, jeśli do tego czasu nie dojdzie wpłata zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
    Jeśli wiesz że Twoja wpłata się spóźni – POWIADOM NAS o tym fakcie – nie wyciągniemy wtedy żadnych konsekwencji.
  8. Przy każdym towarze podany jest czas realizacji zamówienia. Jest to czas, który potrzebujemy, aby skompletować zamówione towary i zrealizować wysyłkę. W przypadku, gdy czas realizacji byłby dłuższy niż podany na naszych stronach, kontaktujemy się z kupującym, aby potwierdzić realizację zamówienia oraz uzgodnić propozycję terminu.

    W przypadku płatności przelewem powyższy termin wydłuża się o czas realizacji przelewu.

    Przesyłki są dostarczane Pocztą Polską zazwyczaj w ciągu 2-5 dni. Firma kurierska dostarcza przesyłki w ciągu 1-2 dni roboczych po wysyłce z naszego magazynu. Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostawie przesyłek przez Pocztę Polską i firmy kurierskie.

  9. Zawsze należy sprawdzać przesyłkę w obecności Kuriera, a w razie uszkodzeń produktu wypełnić odpowiedni protokół uszkodzenia towaru (protokół udostępnia w razie potrzeby Kurier dostarczający przesyłkę). Prosimy jednocześnie o niezwłoczne przesłanie nam informacji o takim zdarzeniu i zachowanie kopii protokołu uszkodzenia.
  10. W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z protokołem niezgodności, a także ewentualne oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na adres korespondencyjny Sklepu. Prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy w celu uniknięcia błędów adresowych.
  11. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.
  12. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie. Składając zamówienie, jako Klient zobowiązujesz się do zapłaty oraz akceptujesz powyższy regulamin.