Czas realizacji zamówienia:
Przybliżony czas oczekiwania na realizacje zamówienia (wysyłkę z naszego magazynu) wynosi średnio 1-4 dni roboczych. Jednak bywają sytuacje, gdy wybrany artykuł musimy zamówić u producenta, wówczas czas oczekiwania na realizację zamówienia może przedłużyć się do 7 dni roboczych. Dokładamy wszelkich starań by nasi Klienci otrzymywali zamówione produkty jak najszybciej, a w razie wydłużenia czasu oczekiwania na dostawę informujemy o tym Klienta.
Koszt dostawy:
Firma kurierska (płatność przelewem)*:
Do 30 kg | 14 zł |
Od 31 kg do 60 kg | 28 zł |
Firma kurierska (płatność “za pobraniem”)*:
Do 30 kg | 18 zł |
* Firma kurierska nie pracuje dla nas w soboty i niedziele. Dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej w sobotę płatna: opłata standardowa + 50%. Prosimy o informację w uwagach do zamówienia.
Jeśli zamawiasz kuriera, maksymalna waga jednej paczki to 30 kg.
W przesyłce może być więcej paczek, ale każda jest osobno płatna.
Jeśli Twoje zamówienie waży na przykład 45 kg, wysyłamy je w dwóch paczkach, obie są płatne.
Gdy uzyskujesz darmową dostawę ze względu na kwotę 350 zł, otrzymujesz jedną paczkę gratis, a pozostałe są płatne! Jeśli zatem wysyłamy do Ciebie zamówienie w dwóch paczkach, płacisz tylko za jedną.
Jeśli zmieścisz się w 30 kg, nie zapłacisz nic za dostawę.
Odbiór osobisty: 0 zł
* Żabia Wola – Słubica A (miejscowość za Jankami – przy trasie katowickiej) – tu znajduje się nasz sklep pełen fretkowych produktów 🙂 Na miejscu można oglądnąć asortyment. Prosimy o umówienie się telefoniczne na zakupy.
Darmowa dostawa:
Zamówienia na terenie Polski – darmowa dostawa dla klientów robiących zakupy za minimum 350 zł (kurier – płatność przelewem).
Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej. Informacja o koszcie dostawy wyświetlana jest w module ‘koszyk sklepu’ – z możliwością wyboru proponowanego wariantu (system sam oblicza wagę towaru).
Gwarancja i serwis towarów:
Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Przed odesłaniem produktu do reklamacji, prosimy skontaktować się z naszą firmą. M.in. w celu podania adresu do wysyłki reklamowanego produktu.
W razie wątpliwości i pytań prosimy o kontakt: fretkowo@gmail.com lub tel. 510 38 26 27.